måndag 8 oktober 2012

Sally, sötast i sta'n

Min kompis är avundsvärd just nu. Hon har en settervalp 9 veckor gammal. Jag hade den stora äran att träffa sta'ns sötaste..eller kanske världens sötaste lilla dam, Sally. Sylvassa tänder och full av energi. For runt som en virvelvind och jag fick en hel massa minnen på mina händer av dessa valptänder. Tröttheten kommer plötsligt på dessa små varelser så jag hade möjlighet att ta några bilder så ni riktigt förstår vilken underbar liten varelse jag fick träffa idag.

Skulle man kanske investera i en setter, det fanns visst någon liten brorsa till Sally kvar...........


Svårt att motstå denna blick

 Stora tassar på en sovande Sally

Det är så svårt att motstå en sådan här underbar liten varelse

Oh man vill pussa...men det får bli på egen risk tänderna är sylvassa

Sally ska bli lika vacker och nobel som tant Cleo som bor under samma tak.

Sally är inte större än en tax just nu men har lite högre ben

Inga kommentarer: