lördag 18 april 2015

Czapla Renata Sosin

Att ha ett nätverk som Facebook är otroligt nätverks-skapande. Jag har fått kontakt med många runt om i världen som har samma intresse som jag. Bland annat en fantastisk konstnär från Polen som heter Czapla Renata Sosin, Czapla Art Studio. Jag följer hennes inlägg och ser hennes otroliga skapelser.

Jag blev extra förälskad i ett av hennes vackra smycken och ställde frågan om att få köpa det. Efter bara några dagar låg det i min brevlåda. Proffsigt paketerat i en svart liten ask tillsammans med en fjäder. Så vackert och jag blev så lycklig. Smycket är i silver med en dekoration av rutilkvarts. En kvarts/bergkristall som har rutiler inuti så det ser ut som små hårstrån. Fantastisk, smycket är till och med dekorerat på baksidan.

Tusen tack Renata! Det är en ära att äga ett av dina smycken.












 

Inga kommentarer: