onsdag 23 september 2015

Maria Lindberg Design

Idag onsdagen den 23 september jobbar jag i butik Skapande Händer på Sätra Brunn. Det hade kommit in en hel del nyheter sedan jag jobbade senast. Köpsuget slog till. Jag är ju med i detta konsthantverkskollektiv för att sälja mina produkter, men den här dagen blev det ett stort hål i min kassa. Jag är i alla fall mycket nöjd med inköpet.

Maria Lindberg Design har underbara kläder i lin. Det hade kommit in en klänning som passade mig så bra. Klänningen är generös i vidden och har två stora fickor. Kjoldelen är i dubbelt tyg och gör att den faller så snyggt.

Dessutom köpte jag en jacka/kappa med dragkedja fram. Jackan är sydd i kraftigt linnetyg och även den har två generösa fickor, den kommer att bli ett älsklingsplagg.







Inga kommentarer: