torsdag 24 mars 2016

VÄSKAN utställning

Nu har utställningen "Väskan" börjat på Skapande Händer i Sätra Brunn. Ett 40-tal väskor är med. Det finns gamla väskor, utländska väskor, begagnade och nya. Det är väskor till salu men även de som endast är till beskådande.

Mitt bidrag är ett smycke i Goldie Bronze som är i form av en väska. Smycket ligger i en glaslåda. Jag har även två mobilfodral i kläde med på utställningen samt två Second Hand väskor.

Det är kul med utmaningar. Jag triggas igång, får energi och skaparlust. Min verkstad som är mycket liten blir min hemvist och jag grottar ner mig i mina olika material. Det är underbart.

Nackdelen är att jag glömmer annat som till exempel att städa till Påsk. Men jag gör det till midsommar i stället.

Länge leve skaparlusten.





Inga kommentarer: