torsdag 25 augusti 2016

Några avslut

Det är med tungt hjärta och stor sorg som jag lämnar Konst o Hantverksbutiken Skapande Händer i Sätra Brunn. Det har varit en rolig och stimulerande tid och jag har fått lära känna fantastiska hantverkare.

Abrahamsgårdens Konst & Hantverksbutik i Norberg stänger den 4 september så där blir det också ett avslut för mig. Det kan hända mycket under vinterhalvåret och förhoppningsvis öppnar vi igen med nya krafter nästa sommar.

Jag har under en lång tid haft ett alltför stort ansvar med stor arbetsbörda (självpåtaget) och till sist har det blivit mig övermäktigt. Jag tar en "time out" ett tag. Inga nya åtagande utan jag ska avsluta en del istället.

Lusten att utföra någon form av hantverk har försvunnit men jag vet att den återkommer bara jag får vara stilla och andas ett tag.

Jag kommer igen.





Inga kommentarer: