måndag 7 november 2016

Mirakelmedicin

Jag har hittat det! Mirakelmedicinen för värkande leder. En medicin helt utan biverkningar, ska vara det förstås att man blir vackrare av denna medicin. Helt SANT!

Jag är så glad att jag hittade detta just nu eftersom kylan gör sitt intåg och det känner jag även i mina leder och då främst i handleder. Att då använda dessa gör underverk. Jag blir inte botad men det lindrar, värmen kommer och jag känner mig nöjd vacker och tillfreds.

Hemligheten är ett par vackra handledsvärmare/pulsvärmare med helt unikt mönster tillverkade av Åsa Örterström. Dom kom idag och sitter redan på mina frusna handleder.

Åsa Örterström är en fantastisk klädkonstnär som skapat kläder till bland andra Carola och Lolo Carter. Nu äger även jag ett unikt plagg av henne och jag känner mig riktigt utvald.

Är ni intresserad av hennes produkter finns hon på Facebook "Åsa Örterström ullkappor/jackor" och hemsida www.orterstrom.com

Tack Åsa!



 
 
 

Inga kommentarer: