onsdag 23 januari 2019

Marie-Louise Sundqvist

Min favoritkeramiker heter Marie-Louise Sundqvist Uppsala. Hon har sina produkter på Öster Om Ån. Jag är ägare till en hel del alster som hon har tillverkat; skålar muggar och annat. Jag älskar hennes produkter. Det är sorgligt när något går i kras, men jag kastar INTE. Jag limmar ihop skärvorna och kan använde dem till att förvara olika saker i trots skavankerna.

Lördagen den 2 februari åker jag till Uppsala. Jag ska gå på hennes utställning "Leva Leka Lera, Leka Lera Leva" på Sysslomansgatan 1 i Uppsala. Offentlig värd är Uppsala Konstnärsklubb och Lilla Fabriken Marie-Louise Sundqvist.
 
Det ska bli så roligt, längtar.
 
Här är bilder på lite kraschat men även helt.
 



 






 

1 kommentar:

Anonym sa...

Letar du efter ett skuldkonsolideringslån, osäkra lån, företagslån, hypotekslån, billån, studielån, personliga lån, riskkapital mm! Jag är en privat långivare, jag ger lån till företag och privatpersoner med låga räntor och rimliga räntor på 2%. E-post till: christywalton355@gmail.com