lördag 23 februari 2019

Erika Karlsson

Jag inspireras av mina kvinnliga förebilder. En underbar sådan är Erika Karlsson. Hon är min frissa sedan jag flyttade till Sala för över 15 år sedan. Dessutom äger och driver hon företagen Vilse i Smeten och Änga Gård som nyöppnade i nya lokaler idag.

Jag var där idag och möttes av en doft utöver det vanliga i den lilla mysiga butiken som ligger vid stora parkeringen vid Polisen i Sala. Jag köpte en hel del kryddor, "Hopp i grytan" som är framtagen tillsammans med Sandra Kureborn, Verkligheten. En krydda som passar utmärkt till kanin men är också helt fantastisk i köttfärsgrytan. Jag köpte även en krydda som är ny för mig som heter "Paris", smakrik av örter vitlök och paprika samt ett sellerisalt, gott till det mesta.

Lycka till!










Inga kommentarer: