torsdag 13 februari 2014

Rikedom

Jag är en samlare som köper på mig "bra att ha" material hela tiden. Men jag måste erkänna att ju mer jag spenderar desto rikare känner jag mig. Tänk vilken rikedom att ha allt detta hemma när andan faller på och kreativiteten sätter igång.

Vackra tyger från Quiltstugan i Sala med små, små mönster på, de är helt underbara.
www.quiltstugan.shop.textalk.se

Metervis med band från Blomsterverksta 'n o Nya Rum. Här vet jag inte i fall det är själva rullen som banden är rullade på som jag fastnade för eller i fall det är banden.
www.blomsterverkstanonyarum.se

Ytterligare band är inköpta på Broarne. Dessa band är helt bedårande med ursprunget i Indien och det kan man ju se. En bit av dessa band och dekorationen är fullständig.
www.broarne.se

Sedan är det basen på alla mina broderade arbeten, kläde, ylletyg i olika färger som finns att köpa på Garner Å Sånt i Sala. Där finns även underbara broderingsgarner, pärlor och paljetter.

Lyckan är fullständig, fram med nål och tråd!








Inga kommentarer: