lördag 4 februari 2017

#stygnvarjedag2017 / 2017-02-04

Så var det lördag igen och dags att lägga ut veckans utförda stygn. Tanken är att jag ska göra någon form av bok. På den första sidan finns figuren, projektets namn och min hemsidas adress och är så gott som fylld med stygn. Nu har jag börjat på sida två.

Februari har "alla hjärtans dag" då fyller ett barnbarn år. Ett har redan haft sin födelsedag, den 31 januari. Jag fyllde på med namnen på alla barnbarn, hittills 12 stycken. Spännande att se i fall jag måste fylla på med något ytterligare namn innan året är slut. Jag lämnar en liten plats.

Jag broderade dem i födelsedagsordning, i den ordning på året de fyller år. Två barnbarn har lyckats få samma namn men de har inte samma föräldrar så det förklarar namnkrocken. De bor även långt ifrån varandra och är barnbarn den ena på min sida och den andra på makens.

Tänk vilken rikedom, tolv stycken från tjugosex år till den yngsta som är under ett år.

1 kommentar:

Anonym sa...

Letar du efter ett skuldkonsolideringslån, osäkra lån, företagslån, hypotekslån, billån, studielån, personliga lån, riskkapital mm! Jag är en privat långivare, jag ger lån till företag och privatpersoner med låga räntor och rimliga räntor på 2%. E-post till: christywalton355@gmail.com