söndag 2 april 2017

#stygnvarjedag2017 / mars

I projektet att sy stygn varje dag är mintanke att det ska bli en textil bok. Jag är nu klar med sida tre som alltså är mars månad. Det är den månaden som jag har min födelsedag. Inte för att jag tycker det är särskilt kul att fylla år, men det sker ändå med ett års mellanrum. Jag valde att sy en födelsedagstårta med ljus. Med alla dessa år jag genomlevt har det blivit en hel del ljus, så många att tårtan smälter.

Hur många det är?...ja ni får själva räkna, en ledtråd; färre än sjuttio och fler än sextioåtta. Vinnaren i denna fråge tävling får bidra med tårtljus till nästa år.

Förra sidan är namnen på alla mina barnbarn, tolv stycken än så länge.



1 kommentar:

Anonym sa...

Letar du efter ett skuldkonsolideringslån, osäkra lån, företagslån, hypotekslån, billån, studielån, personliga lån, riskkapital mm! Jag är en privat långivare, jag ger lån till företag och privatpersoner med låga räntor och rimliga räntor på 2%. E-post till: christywalton355@gmail.com