onsdag 3 januari 2018

Stygn varje dag 2017

För ett år sedan började detta projekt och jag gick in med stor entusiasm. Sydde faktiskt en massa stygn varje dag fram till mitten av augusti då det kom en svacka. Jag ligger alltså efter och har nu färdigställt den bild som hör till augusti. Kvarstår att färdigställa fyra bilder.

Första augusti kom Jackson in i vårt liv, en kattunge på tre månader. Vår tax Ivar älskade honom från första stund, taxen Minna var måttligt intresserad men det gick väl an med en unge i huset. Katten Kattis tyckte dock att det var helt onödigt med en till katt.

När jag skriver detta är det den tredje januari 2018 och Jackson har bott hos oss i fem månader, vuxit och är en ståtlig herre. Kattis har ännu svårt att tycka om hans existens och han jagas ofta iväg till längst in under soffan. Men när natten kommer ligger båda i min säng, en katt på var sida om mig.

Ser nu att jag stavat fel i broderingen. Skall vara Jackson...Attans får repa upp lite och göra om.



1 kommentar:

Anonym sa...

Letar du efter ett skuldkonsolideringslån, osäkra lån, företagslån, hypotekslån, billån, studielån, personliga lån, riskkapital mm! Jag är en privat långivare, jag ger lån till företag och privatpersoner med låga räntor och rimliga räntor på 2%. E-post till: christywalton355@gmail.com