lördag 8 augusti 2015

Konst & Hantverksrundan 2015

Strålande väder, intressanta utställare och trevliga besökare på årets Konst & Hantverksrunda i Svartådalen. Jag hade den stora glädjen att få stå på Snaret, Hedåker. Där är det utmärkt att vara eftersom det finns ett café med fler än sju sorters hembakade kakor. Helt bedårande kakbord.

Det fanns såklart duktiga hantverkare också: trådslöjd, stickade mössor, tomtar, vävda mattor, spunnet garn och så jag med mina smycken i metallera. Många intresserade och fler av besökarna ville gå kurs. Kul.

Ni som inte var där idag är välkomna i morgon söndag 9 augusti 10-16.

Vi ses!












1 kommentar:

Anonym sa...

Letar du efter ett skuldkonsolideringslån, osäkra lån, företagslån, hypotekslån, billån, studielån, personliga lån, riskkapital mm! Jag är en privat långivare, jag ger lån till företag och privatpersoner med låga räntor och rimliga räntor på 2%. E-post till: christywalton355@gmail.com