fredag 14 oktober 2016

Winnetfrukost

Winnet är ett nätverk för kvinnligt företagande. Ett nätverk som jag varit medlem i under många år. Vi träffas andra fredagen varje månad för att nätverka över en god frukost. Ofta har vi en intressant föreläsare och idag var det "Blomsterverksta'n och Nya Rum" som berättade om trender.

Gröna växter och färg ska in i våra hem, terrakottakrukor, amplar och makramé. Härligt tycker jag eftersom jag inte känt mig bekväm med den nakna vita trenden som varit ett tag. De öppnade upp butiken tidigare endast för oss och det var tur eftersom spontanshopping är en av mina starkare egenskaper. Jag inköpte en häftig rostig ampel som jag inte riktigt vet var jag ska placera. Så är det med spontanshopping, jag har ingen aning var jag ska ställa allt jag hittar och släpar hem.

Tack Karin Davidsson, Anna Wengdin och Winnet.











Inga kommentarer: