söndag 26 februari 2017

#stygnvarjedag2017 / 2017-02-27

Det har snart gått två månader sedan jag hoppade med i projektet #stygnvarjedag2017. Det är så roligt att följa alla brodöser hur deras arbeten växer fram. Vi är många i projektgruppen och det blir så många olika uttryck.

Tanken med min syning är att det ska bli en sida i månaden på min textila bok. Sidan två innehåller namnet på alla mina 12 barnbarn. En liten plats är lämnad i fall det dyker upp något nytt barnbarn under året. Någon dag kvar sedan börjar jag på sida tre.

Idag mulet och nederbörd. Kan bli några extra stygn.

1 kommentar:

Anonym sa...

Letar du efter ett skuldkonsolideringslån, osäkra lån, företagslån, hypotekslån, billån, studielån, personliga lån, riskkapital mm! Jag är en privat långivare, jag ger lån till företag och privatpersoner med låga räntor och rimliga räntor på 2%. E-post till: christywalton355@gmail.com