onsdag 31 januari 2018

#Stygnvarjedag2017

Ja nog är året 2017 slut för länge sedan och jag är INTE klar. Jag syr nu så att nålen glöder.

Här kommer min bild för september, en bild på en stängd dörr. Vi stängde Abrahamsgårdens Konst & Hantverksbutik i Norberg för säsongen. Det har varit en strålande sommar för oss.

Nästa bild är alla vackra löv som omger oss under oktober och den tredje bilden är november som är mörk och svart men lyses upp av alla ljus på kyrkogårdar och gravplatser. Glittrande vackert.

Ni kan även se att december är påbörjad. Sitter nog uppe ett tag i natt och syr för att inte bli alltför sen med färdigställandet av 2017.






1 kommentar:

Anonym sa...

Letar du efter ett skuldkonsolideringslån, osäkra lån, företagslån, hypotekslån, billån, studielån, personliga lån, riskkapital mm! Jag är en privat långivare, jag ger lån till företag och privatpersoner med låga räntor och rimliga räntor på 2%. E-post till: christywalton355@gmail.com