tisdag 20 mars 2018

#Stygnvarjedag2017

Nu äntligen är jag klar med projektet Stygn varje dag 2017. Ja, det har tagit ett år att brodera och ytterligare en tid att montera.  Jag monterade det hela som en bok där det är en bild för varje månad.

Boken har fått en pärm av vegetabiliskt garvat läder från Tärnsjö garveri. Jag har fått hjälp av Sala Laser att skära till och dekorera pärmen med namn. Jag är riktigt nöjd trots en hel del skavanker. Pärmen kommer att bli vackrare med tiden eftersom färgen på lädret kommer att åldras mycket fint.

Nu är jag redo förnya utmaningar......











1 kommentar:

Anonym sa...

Letar du efter ett skuldkonsolideringslån, osäkra lån, företagslån, hypotekslån, billån, studielån, personliga lån, riskkapital mm! Jag är en privat långivare, jag ger lån till företag och privatpersoner med låga räntor och rimliga räntor på 2%. E-post till: christywalton355@gmail.com